Consumerism si publicitate

Marinescu Alina Petra Universitatea din Bucureşti The Manipulative Effect of Mass Media
Osiceanu Andreea Universitatea din Bucureşti Cum performează elevii de liceu rolul de artist
Norocea Mihaela Universitatea din Bucureşti Impactul amenajării spaţiului interior asupra comportamentului consumatorului. Cărtureşti şi Humanitas – analiză comparativă
Ganea Daniela Mariana Universitatea din Bucureşti Tenisii ca obiecte sociale-biografie si simbolistica
Moisi Ionela-Livia Universitatea din Bucureşti Confesiunile unui pix sau spre o sociologie a instrumentelor de scris
Alexandra Barbulescu Universitatea din Bucureşti Reprezentari sociale ale imaginii corpului in spatiu public-Alexandra
Pioară Diana Universitatea din Bucureşti Consumul de telenovele
Ciucu Ştefania Alina Universitatea din Bucureşti Implicaţiile internship-uluiasupra dezvoltării carierei unui tânăr absolvent
Gondos Adriana Universitatea din Bucureşti Publicitatea înşelătoare şi comparativă: între lipsa de etică şi flagrant
Toader Petru Universitatea Al. I. Cuza Agresivitatea, suporterii și fotbalul 
Gondos Adriana Universitatea din Bucureşti Apeluri persuasive în publicitate

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.